Als er gebreken zijn in het appartementencomplex, moeten deze problemen natuurlijk snel verholpen worden. Wanneer er een reparatie moet plaatsvinden aan de buitenkant van het complex of in een van de gemeenschappelijke ruimtes, kunt u in de meeste gevallen een reparatieverzoek bij ons indienen. Dit is een van onze diensten voor VvE’s en valt onder de module ‘technische ondersteuning’.
DIGITAAL AANMELDEN
Reparatieverzoeken kunt u bij ons indienen door ze digitaal aan te melden. Dit kan via de Twinq website van uw VvE. Hier vult u in wat er stuk is en kunt u een aantal foto’s bijvoegen. Zo kunnen wij de situatie zo goed mogelijk inschatten en er snel en accuraat op reageren.
Wie verantwoordelijk is voor welke kosten, is opgegeven in het splitsingsreglement. Het is echter niet altijd vooraf vast te stellen of de kosten voor de bewoner zijn of voor u als vereniging van eigenaren. Vooral bij problemen als lekkages kan dit ingewikkeld liggen. We doen altijd ons uiterste best om dit zo zorgvuldig mogelijk vast te stellen.
SPOEDGEVAL
Is de reparatie een noodgeval en kan het eigenlijk niet wachten, bijvoorbeeld door hevige lekkage, gevaar voor de bewoners of een verhoogd inbraakgevaar, dan wordt de reparatie een spoedgeval. In dat geval kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar 020 – 331 45 31. Wij doen ons best om zo snel mogelijk een spoedreparatie voor u te regelen.
SNEL EN EFFICIËNT WERKEN
Om de storing of het defect bij uw VvE zo snel mogelijk te kunnen verhelpen, werken we met een webportaal. In dit portaal kunt u het reparatieverzoek indienen en de voortgang van uw verzoek zien. Uiteraard zijn we altijd bereikbaar voor vragen, maar in dit portaal kunt u kort en bondig zien wat de status van uw verzoek is. Dit werkt efficiënt en bespaart u tijd.
Indien u meer informatie en/of een prijsindicatie over reparaties van MINERVA wilt ontvangen, kunt u hiercontact met ons opnemen of stuur een e-mail naar info@minerva-vgb.nl of bel 020 – 331 45 31.